|
|
- Αν έχετε άλλο φορτιστή και σας ταλαιπωρεί
με λάθος συναγερμούς, δυσλειτουργίες ή σας χάλασε, βάλτε τώρα έναν
GALAXY®
για να βρείτε την ησυχία σας !
EBC 1212-10A & EBC 1212-10AS ΓΙΑ ΣΚΑΦΗ ΜΕ 12V ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Επιστροφή στην αρχή της σελίδας
Αυτόματος φορτιστής εφεδρικού (emergency) συσσωρευτή και μεταλλάκτης τροφοδοσίας του
marine DSC
VHF
από τον κύριο στον εφεδρικό συσσωρευτή. Ο συγκεκριμένος αυτόματος φορτιστής πληρεί τις απαιτήσεις Δ.Σ. SOLAS και δε θα χρειαστεί αντικατάσταση στους μελλοντικούς ελέγχους !!!
Αυτόματα φορτίζει, κατόπιν κρατάει φορτισμένο και με τη λειτουργία αναζωογόνησης που περιέχει διατηρεί σε άριστη κατάσταση τον εφεδρικό (emergency) συσσωρευτή. Αν υπάρξει πρόβλημα στο κυρίως ηλεκτρικό σύστημα του σκάφους αυτόματα και αμέσως αρχίζει να τροφοδοτεί τον πομποδέκτη VHF κλπ για πολλές ώρες από το συσσωρευτή αυτόν. Έτσι επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη συνέχιση των τηλεπικοινωνιών για αναζήτηση βοήθειας κλπ.
*EBC 1212-10AS (Special) μοντέλο κατασκευασμένο με ανοξείδωτα (inox) υλικά και η πλακέτα με τα ηλεκτρονικά είναι ειδικά επεξεργασμένη για μεγαλύτερη προστασία από τη θαλάσσια υγρασία. Στην πιο πάνω τιμή αυτού του μοντέλου (310.00 €), συμπεριλαμβάνονται και τα χερούλια με τα στηρίγματα τους.
Ο μόνος που
παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που απαιτούνται από τους κανονισμούς
και ακόμη περισσότερες για μεγαλύτερη ασφάλεια. Δε δίνει λάθος συναγερμούς. Ο συναγερμός δεν ηχεί όταν δουλεύει η μίζα! Ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματική αιτία !!! - Επαναφορτίζει σε 10 ώρες έναν πλήρως εκφορτισμένο εφεδρικό συσσωρευτή 12V-100Ah με περίπου 80 Ah παρέχοντας του αρχικά κατά μέσο όρο 10A ρεύμα. Κατόπιν η φόρτιση με σταδιακά μειούμενο ρεύμα συνεχίζεται μέχρι να επιτευχθεί πλήρης φόρτιση του. - Μετά την ολική φόρτιση διατηρεί πλήρως φορτισμένο τον εφεδρικό συσσωρευτή. - Με ειδικό κύκλωμα που περιέχει αποτρέπει την θειίκωση* και διατηρεί σε όσο γίνεται καλύτερη κατάσταση τον εφεδρικό συσσωρευτή. - Δεν επιτρέπει η τάση και η ένταση να υπερβούν τα ασφαλή όρια. - Έχει οπτική ένδειξη όταν λειτουργεί. Πράσινο LED όταν το VHF κλπ τροφοδοτούνται από τον κύριο συσσωρευτή του ηλεκτρικού συστήματος. Κίτρινο LED όταν τροφοδοτούνται από τον εφεδρικό συσσωρευτή. - Έχει όργανο ένδειξης της τάσης καθώς και όργανο ένδειξης της έντασης φόρτισης και εκφόρτισης του εφεδρικού συσσωρευτή. - Έχει σαφείς οπτικές ενδείξεις με LED για το τι συμβαίνει στον κύριο συσσωρευτή του ηλεκτρικού συστήματος του σκάφους καθώς και στον εφεδρικό emergency συσσωρευτή. - Έχει ακουστικό συναγερμό που λειτουργεί μαζί με τις ενδείξεις συναγερμών των LED αλλά αν χρειαστεί ο ακουστικός συναγερμός ανακαλείτε πατώντας το ειδικό μπουτόν. - Όλοι οι συναγερμοί σταματούν αυτόματα όταν εξαλειφτούν οι αιτίες που τους προκάλεσαν και επανέρχονται αν υπάρξει ξανά πραγματική αιτία συναγερμού. - Έχει αυτόματες ασφάλειες που ξαναλειτουργούν με απλή κίνηση του μοχλού τους. Δε χρειάζονται εφεδρικές ασφάλειες, ξεβιδώματα και χρονοβόρες διαδικασίες αναζήτησης και αντικατάστασης καμένων ασφαλειών σε κρίσιμες στιγμές. - Έχει προστασία από ανάποδη σύνδεση πολικότητας των συσσωρευτών. - Έχει προστασία από βραχυκύκλωμα των ακροδεκτών σύνδεσης. - Έχει προστασία από υπερτάσεις. Αν για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί η τάση εισόδου, για να προστατευτεί ο φορτιστής και ο υπόλοιπος εξοπλισμός πέφτει η αυτόματη ασφάλεια. - Δε δημιουργεί παράσιτα και παρεμβολές σε άλλες συσκευές. - Είναι μικρός και καλαίσθητος στην εμφάνιση με ευελιξία τοποθέτησης και στήριξης με διάφορες γωνίες επιτραπέζια, σε τοίχο, στην οροφή ή χωνευτός σε κονσόλα. Έτσι μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία και να είναι εμφανείς οι ενδείξεις του από το σημείο πλοήγησης του σκάφους όπως απαιτούν οι κανονισμοί. - Είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και έτσι είμαστε σίγουροι ότι θα λειτουργεί άψογα για πολλά χρόνια. - Έχει δύο χρόνια εγγύηση.
Συνδέστε στις κατάλληλες επαφές της κλέμας με όσο γίνεται πιο μικρού μήκους και
πιο χονδρούς αγωγούς τον κύριο και τον εφεδρικό συσσωρευτή. Επίσης συνδέστε τα
καλώδια τροφοδοσίας του
VHF
κλπ. Όταν κάνετε τις συνδέσεις προσέξτε να γίνουν με τη σωστή πολικότητα και
στις σωστές υποδοχές της κλέμας. ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Δεν επιτρέπεται η αποσύνδεση της γεννήτριας (δυναμό) παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και η αποσύνδεση της κύριας μπαταρίας από την ηλεκτρική εγκατάσταση του σκάφους όταν ο φορτιστής λειτουργεί. *Θειίκωση είναι η δημιουργία αλάτων στις πλάκες των συσσωρευτών μολύβδου όταν δεν χρησιμοποιούνται τακτικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνουν γρήγορα πολύ μεγάλο μέρος της χωρητικότητας τους και τελικά να αχρηστεύονται σε λίγους μήνες. Επειδή οι εφεδρικοί συσσωρευτές στο σύστημα GMDSS παραμένουν σε αναμονή για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα είναι επιρρεπείς στη βλάβη αυτή. Εμείς στους φορτιστές που προορίζονται για το σύστημα GMDSS έχουμε ενσωματώσει κύκλωμα που αποτρέπει αυτή την “αρρώστια” των συσσωρευτών και έτσι όταν χρειαστούν θα έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση !!!
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η εμφάνιση των συσκευών μελλοντικά μπορεί να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση με σκοπό την περεταίρω βελτιστοποίηση τους.
Επιστροφή στην αρχή του μοντέλου Επιστροφή στην αρχή της σελίδας EBC 1212-7AL ΓΙΑ ΣΚΑΦΗ ΜΕ 12V ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Επιστροφή στην αρχή της σελίδας
Για όσους θέλουν κάτι πιο οικονομικό αλλά μόνο
με τις πιο απαραίτητες
λειτουργίες.
Αυτόματος φορτιστής εφεδρικού (emergency) συσσωρευτή και μεταλλάκτης τροφοδοσίας του
marine DSC
VHF
από τον κύριο στον εφεδρικό συσσωρευτή.
EBC 1212-7AL (Light) ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΠΑ ΚΛΠ 250.00 €
Παρέχει
όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που απαιτούνται από τους κανονισμούς. Δε δίνει λάθος συναγερμούς. Ο συναγερμός ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματική αιτία !!! - Επαναφορτίζει σε 10 ώρες έναν πλήρως εκφορτισμένο εφεδρικό συσσωρευτή 12V-70Ah με περίπου 60 Ah παρέχοντας του αρχικά κατά μέσο όρο 7A ρεύμα. Κατόπιν η φόρτιση με σταδιακά μειούμενο ρεύμα συνεχίζεται μέχρι να επιτευχθεί πλήρης φόρτιση του. - Μετά την ολική φόρτιση διατηρεί πλήρως φορτισμένο τον εφεδρικό συσσωρευτή. - Έχει οπτική ένδειξη όταν λειτουργεί. - Έχει όργανο ένδειξης της τάσης καθώς και όργανο ένδειξης της έντασης φόρτισης του εφεδρικού συσσωρευτή. - Έχει σαφείς οπτικές ενδείξεις με LED για το τι συμβαίνει στον κύριο συσσωρευτή του ηλεκτρικού συστήματος του σκάφους καθώς και στον εφεδρικό emergency συσσωρευτή. - Έχει ακουστικό συναγερμό που λειτουργεί μαζί με τις ενδείξεις συναγερμών των LED αλλά αν χρειαστεί ο ακουστικός συναγερμός ανακαλείτε πατώντας το ειδικό μπουτόν. - Όλοι οι συναγερμοί σταματούν αυτόματα όταν εξαλειφτούν οι αιτίες που τους προκάλεσαν και επανέρχονται αν υπάρξει ξανά πραγματική αιτία συναγερμού. - Έχει αυτόματες ασφάλειες που ξαναλειτουργούν με απλή κίνηση του μοχλού τους. Δε χρειάζονται εφεδρικές ασφάλειες, ξεβιδώματα και χρονοβόρες διαδικασίες αναζήτησης και αντικατάστασης καμένων ασφαλειών σε κρίσιμες στιγμές. - Έχει προστασία από ανάποδη σύνδεση της πολικότητας του κυρίως συσσωρευτή. - Έχει προστασία από βραχυκύκλωμα των ακροδεκτών σύνδεσης του εφεδρικού συσσωρευτή. - Δε δημιουργεί παράσιτα και παρεμβολές σε άλλες συσκευές. - Είναι μικρός και καλαίσθητος στην εμφάνιση με ευελιξία τοποθέτησης και στήριξης με διάφορες γωνίες επιτραπέζια, σε τοίχο ή στην οροφή. Έτσι μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία και να είναι εμφανείς οι ενδείξεις του από το σημείο πλοήγησης του σκάφους όπως απαιτούν οι κανονισμοί. - Είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και έτσι είμαστε σίγουροι ότι θα λειτουργεί άψογα για πολλά χρόνια. - Έχει δύο χρόνια εγγύηση. Συνδέστε στις κατάλληλες επαφές της κλέμας με όσο γίνεται πιο μικρού μήκους και πιο χονδρούς αγωγούς τον κύριο και τον εφεδρικό συσσωρευτή. Επίσης συνδέστε τα καλώδια τροφοδοσίας του VHF κλπ. Όταν κάνετε τις συνδέσεις προσέξτε να γίνουν με τη σωστή πολικότητα και στις σωστές υποδοχές της κλέμας. Ο κύριος συσσωρευτής θα πρέπει να παραμείνει συνδεδεμένος και με το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του στο σκάφος. Κρατάτε σε καλή κατάσταση και φορτισμένο και τον κύριο συσσωρευτή του σκάφους ελέγχοντας τον τακτικά και θέτοντας σε λειτουργία από καιρό σε καιρό το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του. Φροντίστε κατά την τοποθέτηση ώστε μετά που θα λειτουργεί ο φορτιστής να υπάρχει επαρκής εξαερισμός για την αποβολή της θερμότητας που πιθανόν θα δημιουργείται μέσα του. Για τη σωστή λειτουργία φόρτισης του εφεδρικού συσσωρευτή πρέπει το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του κυρίως συσσωρευτή στο σκάφος να παρέχει τουλάχιστον 14V. Πλήρης φόρτιση του εφεδρικού συσσωρευτή επιτυγχάνεται όταν λειτουργεί το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του κυρίως συσσωρευτή. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Δεν επιτρέπεται η αποσύνδεση της γεννήτριας (δυναμό) παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και η αποσύνδεση της κύριας μπαταρίας από την ηλεκτρική εγκατάσταση του σκάφους όταν ο φορτιστής λειτουργεί.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η εμφάνιση των συσκευών μελλοντικά μπορεί να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση με σκοπό την περεταίρω βελτιστοποίηση τους.
Επιστροφή στην αρχή του μοντέλου Επιστροφή στην αρχή της σελίδας EBC 2412-7AL ΓΙΑ ΣΚΑΦΗ ΜΕ 24V ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Επιστροφή στην αρχή της σελίδας Αυτόματος φορτιστής και μεταλλάκτης εφεδρικού (emergency) συσσωρευτή για το class D DSC VHF marine. Συμπαγής, εμφανίσιμη και άριστη κατασκευή με πολύ μεγάλη ευκολία στη τοποθέτηση. Ιδανικός για μικρά σκάφη που έχουν μόνο 24v ηλεκτρικό σύστημα. Έτσι, εύκολα προσαρμόζονται και αυτά στις απαιτήσεις του συστήματος GMDSS (Global Maritime Distress Safety System) για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Αυτόματα φορτίζει και κατόπιν κρατάει φορτισμένο τον εφεδρικό (emergency) συσσωρευτή. Αν υπάρξει πρόβλημα στο κυρίως ηλεκτρικό σύστημα του σκάφους αυτόματα και αμέσως συνεχίζει να τροφοδοτεί τον πομποδέκτη VHF κλπ για πολλές ώρες από το συσσωρευτή αυτόν. Έτσι επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη συνέχιση των τηλεπικοινωνιών για αναζήτηση βοήθειας κλπ.
Παρέχει
όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που απαιτούνται από τους κανονισμούς.
Δε δίνει λάθος συναγερμούς. Ο συναγερμός δεν ηχεί όταν δουλεύει η μίζα! Ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματική αιτία !!! - Επαναφορτίζει σε 10 ώρες έναν πλήρως εκφορτισμένο εφεδρικό συσσωρευτή 12V-70Ah με περίπου 60 Ah παρέχοντας του αρχικά κατά μέσο όρο 7A ρεύμα. Κατόπιν η φόρτιση με σταδιακά μειούμενο ρεύμα συνεχίζεται μέχρι να επιτευχθεί πλήρης φόρτιση του. - Έχει οπτική ένδειξη όταν λειτουργεί. - Έχει όργανο ένδειξης της τάσης καθώς και όργανο ένδειξης της έντασης φόρτισης του εφεδρικού συσσωρευτή. - Έχει σαφείς οπτικές ενδείξεις με LED για το τι συμβαίνει στον κύριο συσσωρευτή του ηλεκτρικού συστήματος του σκάφους καθώς και στον εφεδρικό emergency συσσωρευτή. - Έχει ακουστικό συναγερμό που λειτουργεί μαζί με τις ενδείξεις συναγερμών των LED αλλά αν χρειαστεί ο ακουστικός συναγερμός ανακαλείτε πατώντας το ειδικό μπουτόν. - Όλοι οι συναγερμοί σταματούν αυτόματα όταν εξαλειφτούν οι αιτίες που τους προκάλεσαν και επανέρχονται αν υπάρξει ξανά πραγματική αιτία συναγερμού. - Έχει αυτόματες ασφάλειες που ξαναλειτουργούν με απλή κίνηση του μοχλού τους. Δε χρειάζονται εφεδρικές ασφάλειες, ξεβιδώματα και χρονοβόρες διαδικασίες αναζήτησης και αντικατάστασης καμένων ασφαλειών σε κρίσιμες στιγμές. - Έχει προστασία από ανάποδη σύνδεση της πολικότητας του κυρίως συσσωρευτή καθώς και του εφεδρικού. - Έχει προστασία από βραχυκύκλωμα των ακροδεκτών σύνδεσης του εφεδρικού συσσωρευτή και των ακροδεκτών σύνδεσης VHF. - Δε δημιουργεί παράσιτα και παρεμβολές σε άλλες συσκευές. - Είναι μικρός και καλαίσθητος στην εμφάνιση με ευελιξία τοποθέτησης και στήριξης με διάφορες γωνίες επιτραπέζια, σε τοίχο ή στην οροφή. Έτσι μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία και να είναι εμφανείς οι ενδείξεις του από το σημείο πλοήγησης του σκάφους όπως απαιτούν οι κανονισμοί. - Είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και έτσι είμαστε σίγουροι ότι θα λειτουργεί άψογα για πολλά χρόνια. - Έχει δύο χρόνια εγγύηση. Συνδέστε στις κατάλληλες επαφές της κλέμας με όσο γίνεται πιο μικρού μήκους και πιο χονδρούς αγωγούς τον κύριο και τον εφεδρικό συσσωρευτή. Επίσης συνδέστε τα καλώδια τροφοδοσίας του VHF κλπ. Όταν κάνετε τις συνδέσεις προσέξτε να γίνουν με τη σωστή πολικότητα και στις σωστές υποδοχές της κλέμας. Ο κύριος συσσωρευτής θα πρέπει να παραμείνει συνδεδεμένος και με το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του στο σκάφος. Κρατάτε σε καλή κατάσταση και φορτισμένο και τον κύριο συσσωρευτή του σκάφους ελέγχοντας τον τακτικά και θέτοντας σε λειτουργία από καιρό σε καιρό το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης του. ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Φροντίστε κατά την τοποθέτηση ώστε μετά που θα λειτουργεί ο φορτιστής να υπάρχει επαρκής εξαερισμός για την αποβολή της θερμότητας που πιθανόν θα δημιουργείται μέσα του. !!! ΜΗΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ !!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Δεν επιτρέπεται η αποσύνδεση της γεννήτριας (δυναμό) παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και η αποσύνδεση της κύριας μπαταρίας από την ηλεκτρική εγκατάσταση του σκάφους όταν ο φορτιστής λειτουργεί.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η εμφάνιση των συσκευών μελλοντικά μπορεί να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση με σκοπό την περεταίρω βελτιστοποίηση τους.
Επιστροφή στην αρχή του μοντέλου Επιστροφή στην αρχή της σελίδας
|
|